5 Σεπ 2011

Παίζουμε Οικολογικά - Ζούμε Λογικά - Ενεργούμε Ομαδικά

77 καλλιτέχνες, 35 διαφορετικά σημεία της Αττικής και ο «Ερωτόκριτος» συνθέτουν τον καμβά της δράσης και της δημιουργίας του «εναλλακτικού» βίντεο «Παίζουμε Οικολογικά - Ζούμε Λογικά - Ενεργούμε Ομαδικά».

paizoume_oikologika_Logo

Η πρωτοβουλία αυτή στηρίζεται στην πεποίθηση, ότι η τέχνη και κυρίως η μουσική, έχει τη δύναμη να εμπνεύσει και κυρίως να ενώσει τους ανθρώπους σ’ έναν κοινό αγώνα.

Το μήνυμα αυτού του βίντεο η αφύπνιση, η εγρήγορση, η ευαισθητοποίηση και η δράση για τη διατήρηση και τη βελτίωση της ποιότητας του περιβάλλοντος -της ίδιας μας της ζωής.

Γιατί όταν λέμε περιβάλλον, δεν εννοούμε μόνο το φυσικό, αλλά και το κοινωνικό και πολιτισμικό!

Εδώ ταιριάζει για μια ακόμα φορά η φράση του Καζαντζάκη από την “Ασκητική” του:

“Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω”.

Ας αναλάβουμε λοιπόν τις ατομικές μας ευθύνες κι ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας…

oloi



3 σχόλια:

  1. πολυ καλό!!!το πηρα ηδη να το δειξω.
    Η μουσικός σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαγικό...όπως κάθετι που μας ταξιδεύει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Thanks designed for sharing such a pleasant thought, piece of writing is
    pleasant, thats why i have read it fully
    Also visit my web page ... oikologika dwra

    ΑπάντησηΔιαγραφή